czwartek, 23 stycznia 2014

Parę chwil na czytanie ?

 

Witajcie !


Jestem zadowolona , ponieważ w końcu spadło trochę śniegu. Mam obecnie ferie, dlatego bardzo mnie to cieszy. Mam bardzo dużo planów na owe ferie ale mimo wszystko staram się znaleźć choć tę godzinę ,by się zrelaksować i poczytać.

Niekoniecznie jest to Harry Potter, aczkolwiek bardzo dawno go nie czytałam i chciałabym choć jedną część sobie odświeżyć.
Myślę ,że taka chwila odejścia od internetu, telewizji a także od wszystkich zmartwień, kłopotów jest dla każdego potrzebna. Czytając zapominamy o wszystkim innym, więc dlaczego by nie poświęcić choć jednej godziny ?

Większość Mojego czasu spędzam z przyjaciółmi, ale teraz we ferie , w te zimowe poranki bardzo lubię zrobić sobie gorące kakao , wyłączyć komputer i poczytać. Czysta przyjemność , polecam. 


Specjalnie dla Was - uśmiechnięta Hermiona z książkami. Jak wiecie uwielbiała czytać, książki to jej pasja. :)


Wy też lubicie czasem poczytać ?

*Wysyłajcie w komentarzach linki do swoich blogów, chętnie poczytam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy przemyślany komentarz. :3