czwartek, 13 marca 2014

Potterowe inspiracje

Kochani !
Spontanicznie postanowiłam poszukać kilku inspiracji potterowych i to właśnie będzie od dziś nieodłącznym elementem bloga. Będę je dodawała co jakiś czas, konkretnie go nie określam,bo nie lubię czegoś robić z przymusu. Jak trafię na coś ciekawego ,to post się pojawi. :)













Pierwszy obrazek znalazłam na facebooku na fanepage'u HP. Bardzo mi się podobają te ciasteczka, ogólnie wszystko wygląda rewelacyjnie !

Na drugim jest bluza, czasami przeglądam różne ubrania z HP, każdemu można pomarzyć :)

Kolejny obrazek to niesamowicie pomalowane paznokcie, wywołały u mnie niesamowite - pozytywne zdumienie.

Kolejna bluza, myślę ,że jest bardziej magiczna od poprzedniej i nieco ciekawsza, ale jak kto woli, co kto lubi.

Piąta inspiracja to bardzo imponujący obrazek, może uda mi się zrobić coś podobnego dla Was.

I na koniec kubeczek, który jest konkretny i praktyczny, bardzo chciałabym taki mieć, gdyż jest to rzecz, którą używamy i na pewno będziemy używać z większą przyjemnością :)


Podobają Wam się tego typu posty ?
A może macie jakieś 'specjalne życzenia' odnośnie kolejnego wpisu ? :)




3 komentarze:

  1. lubię oglądać takie gadżety i chciałabym mieć coś z HP, albo z LOTR czy GoT ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten twój post i ładnego masz bloga :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam na konkurs na moim blogu :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy przemyślany komentarz. :3