niedziela, 2 marca 2014

Harry Potter i filozofia - moja opinia

Witajcie,
tak jak obiecałam pojawi się tutaj opinia na temat książki Harry Potter i Filozofia.


Oczywiście tytuł i okładka są bardzo zachęcające. Od razu się tym zainteresowałam, zresztą jak wszystkim co dotyczy tytułowego bohatera tych świetnych książek.

Przeczytałam wstęp, w którym autor opisuje jak książki Harrego urzekły go kiedy był dorosły ( wcześniej myślał ,że to książki dla dzieci ).

Książka podzielona jest na 5 rozdziałów. Te zaś są podzielone na 3 podrozdziały.
Na początku czytałam wszystko dokładnie, ale niektóre z poruszonych tematów mnie nudziły. Książka jest napisana nieznanym mi stylem, nie jestem do tego przyzwyczajona, no i przede wszystkim są to przemyślenia autora na różne tematy dotyczące Harrego Pottera, książka zawiera też kilka faktów, które dla mnie ( w większości ) są już znane.
Ja raczej wolę mało a konkretnie, tutaj zaś autor się popisał szeroką treścią.
Niektóre podrozdziały były na prawdę interesujące, np. to ,że Dumbledore faktycznie był gejem :D

Jestem pewna ,że w tej książce każdy znajdzie coś , co by go zainteresowało, ale na pewno nie wszystko. Jak już pisałam w innym poście, książkę tę pożyczyłam od przyjaciółki, za co jestem jej bardzo wdzięczna , dlatego nie orientuję się w jej cenie.
Sądzę ,że zawiera ciekawe jak i mniej ciekawe treści. Być może dla tych 'odkrywców', którzy nie wiedzą wielu rzeczy o książkach Harrego i postaciach z książek, HARRY POTTER I FILOZOFIA może okazać się skarbnicą magicznej wiedzy :)






4 komentarze:

  1. eeeee, taką książkę to pewnie sama bym napisała ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie pomyślałam,że właściwie każdy mógłby coś takiego napisać, dlatego też mnie bardzo nie zachwyciła

      Usuń
  2. Ohm muszę ją koniecznie przeczytać! Już gdzieś o niej słyszałam ale w sumie później o tym zapomniałam ;)
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytam, ale obawiam się, ze mnie zanudzi ;<

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy przemyślany komentarz. :3