niedziela, 23 lutego 2014

Harry Potter i filozofia - Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli


Witajcie kochani !
Niestety weekand dobiega końca. Na szczęście lekcje już zrobione, akurat na jutro nie mam nic szczególnego, tak więc mogę dzisiejszy wieczór poświęcić intrygującej moim zdaniem książce.
Pożyczyłam ją od przyjaciółki , jest to Harry Potter i filozofia - Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli.


Póki co tylko chwilowo ją przekartkowałam. Natknęłam się na kilka ciekawych moim zdaniem tematów, np.: Prawdziwa tajemnica feniksa, Polityka Dumbledore'a,Za Doliną Godryka,Przeznaczenie w świecie czarów.
Tematów jest dużo więcej , właściwie są to podrozdziały.

Po przeczytaniu będę w stanie stwierdzić, czy owa książka posiada ciekawe treści i chętnie Wam napiszę, czy warto ją mieć.

Bądźcie cierpliwi :)



1 komentarz:

  1. ciekawa sprawa, nie miałam pojęcia, ze coś takowego istnieje ;> z Wielką checią przeczytałabym twoją własną recenzję na tym blogu, może mnie zachęci do przeczytania ;d

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy przemyślany komentarz. :3