wtorek, 4 lutego 2014

Prorok 'wieczorny' czyli kilka informacji.

                                   P R O R O K W I E C Z O R N Y

♥ Wczoraj dodałam stronę, znajdziecie ją u góry pod nazwą 'najlepsze cytaty'. Na razie znajdziecie tam jeden ( mój ulubiony ) cytat, ale będę je systematycznie publikować ( minimum dwa razy w tygodniu ).

♥ Mimo, iż dla mojego województwa ferie się skończyły i mam dużo nauki posty będą pojawiać się co 2-3 dni. Bądźcie na bieżąco. :)

♥ Mam dla Was zapowiedź kolejnego postu - "Moje Magiczne "Ja" czyli trochę więcej niż na początku o mojej osobie. Zachęcam.




♥ Ostatnia informacja, jeśli ktoś z Was ma bloga i chce się wymienić postami, proszę pisać w komentarzach. Takie blogi trafią do zakładki "POLECAM" ,którą niebawem zaktualizuję.



Dziękuję za uwagę. :3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy przemyślany komentarz. :3